Marilena Oprișanu

Termeni si Conditii

VĂ RUGĂM SĂ CITIȚI ACEST DOCUMENT CU ATENȚIE ÎNAINTE DE A UTILIZA SERVICIILE NOASTRE.

Acceptarea Termenilor de Utilizare

1. Introducere


Documentul acesta publicat la adresa: https://www.marilenaoprisanu.ro/termeniconditii împreună cu toate celelalte documente la care face referire reprezintă ceea ce vom denumi generic ”Termeni și condiții” sau ”Termenii”, adică regulile care vor reglementa situatia dintre noi, în calitate de Vânzător și tine, în calitate de Client care decizi să achiziționezi un bun sau un serviciu de pe site-ul nostru.

1.1. Cine suntem noi?

Mai jos găsești și datele noastre de identificare:

Denumire S.C. Holistik Team Consulting SRL

Sediul social Calea Vitan Nr. 109, Bloc V15, Scara 1, Et. 7, Ap. 79, Sector 3, București

Număr registrul comerțului: J40/15649/2015

Cod unic de identificare 35357147

E-mail contact@marilenaoprisanu.ro

Pe lângă denumirea oficială de mai sus, ne mai găsești sub numele de brand  MARILENA  OPRISANU în tot acest document vom face referire la noi sub denumirea de ”Organizația”, ”Vânzătorul”, ”Compania”,

”Prestatorul”. Suntem o întreprindere care oferă produse și servicii în domen nutritiei ai a educației nutritionale, în speță consultatii si cursuri online, prin intermediul site-ului web www.marilenaoprisanu.ro, a subdomeniilor acestuia sau a site-urilor afiliate, inclusive cu alte unelte puse la dispoziția Oganizației pentru accesarea serviciilor de e-learning (denumit în continuare, în mod colectiv, ”Site”), precum și toate profilele și paginile de social media asociate acestui brand, incluzând, dar fără a se limita la Linkedin, Facebook, Instagram, YouTube, Discord, TikTok etc, iar la toate aceste componente (”Site”, pagini de social media anterior menționate) vom face referire drept ”Platformă”.

Site-ul Organizației (denumit în continuare Site)  https://www.marilenaoprisanu.ro/ Conturi social media a Organizației (denumite în continuare Platforma, care include și Site)

Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100031027495734&sk=about_details

Instagram https://www.instagram.com/marilena.oprisanu/

Linkedin linkedin.com/in/marilena-oprisanu-69a27910b

YouTube https://www.youtube.com/@marilenaoprisanu5376

Accesarea Platformei implică acceptarea necondiționată a Termenilor și condițiilor pe care le vom

detalia mai jos. În cazul în care nu vei accepta acești Termeni, nu vom putea încheia un contract cu

tine, adică nu vom putea să îți livrăm produsele sau să îți prestăm serviciile pe care ni le soliciți.

1.2. Cine ești tu?

Tu ești o persoană care ajunge pe Platformă în căutarea unui Produs pe care noi ți l-am putea oferi. În acest moment ești un Utilizator al Site-ului. În momentul în care vei plasa o comandă la noi pe Site, iar noi vom începe demersurile necesare pentru a o onora, vei deveni un Client, pentru că vei intra într-o relație contractuală cu noi (prin intermediul unui contract care se încheie la distanță, adică prin mijloace electronice).

1.3. Definiții. Scop

(1) Pentru că deja sunt foarte multe detalii și informații de care trebuie să ținem cont, am decis să definim anumiți termeni pe care îi vom folosi în mod curent, pentru a facilita parcurgerea documentului. Acești termeni îi regăsești mai jos:

(2) Următorii termeni folosiți cu majuscule vor avea înțelesurile de mai jos, cu excepția cazului în care se prevede expres altfel:

”Vânzătorul”, ”Prestatorul” înseamnă S.C. Holistik Team Consulting SRL, o societate cu răspundere limitată, așa cum ne-am identificat în secțiunea 1.1

“Produse”, ”Servicii” înseamnă orice bunuri (produse) sau servicii care sunt oferite Clientului în vederea achiziționării, contra cost, prin intermediul Platformei, inclusive produsele realizate de Vânzător conform specificațiilor Clientului. Spre exemplu, Compania are drept model de afacere realizarea cursurilor online cu mentori cu un nivel de prestigiu ridicat din diverse domenii și arii de interes, iar aceste cursuri reprezintă un Serviciu pe care Compania îl oferă Cliențior săi în vederea achiziționării.

“Client” înseamnă persoana fizică ce accesează Platforma și plasează o Comandă pentru achiziționarea Produselor sau Serviciilor oferite spre vânzare de către Vânzător. Prin Client se înțelege și o persoană juridică care plasează o Comandă printr-o persoană fizică în numele acesteia.

“Comanda” înseamnă o comandă plasată de Client prin intermediul Platformei prin care Clientul îşi exprimă angajamentul de a achiziționa unul sau mai multe Produse sau Servicii, în condițiile prevăzute în prezentul document și/sau agreate cu Vânzător printr-un mijloc de comunicare la distanță.

”Nota”, ”Nota de Informare” î nseamnă ”Nota de Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal” al companiei, disponbil la acest link.

“Cont” înseamnă secțiunea din Platformă accesibilă Clientului prin utilizarea, cu rol de identificare, a unei adrese de e-mail și a unei parole, care permite Clientului transmiterea unei Comenzi și care conține informații despre Client și istoricul Clientului în Platformă (e.g., Comenzi anterioare, facturi fiscale, garanții etc.).

”Comunitate” înseamnă o parte a Site-ului, unde vei interacționa cu alte persoane, sub forma unui grup privat pe o platformă de mesagerie stabilită de Vânzător, accesul fiind bazat pe un abonament sau fiind inclus într-un contract între Vânzător și Client.

“Contract” înseamnă înțelegerea consensuală la distanța intervenită între Vânzător şi Client, fără prezența fizică simultană a acestora, cu privire la vânzarea, respectiv achiziționarea, unuia sau mai multor Produse sau Servicii de pe Platformă, prin lansarea unei Comenzi de către Client şi acceptarea ei de către Vânzător, cu respectarea prevederilor legale şi a termenilor şi condițiilor pentru vânzarea online a serviciilor şi produselor Vânzătorului. Ca regulă, Contractul se încheie în limba română.

“Perioada de returnare” înseamnă perioada de 14 (paisprezece) zile calendaristice, așa cum este stipulată de legislația în vigoare aplicabilă drepturilor consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță cu profesioniștii (sau orice altă perioadă care poate deveni obligatorie conform legislației relevante din România), înăuntrul căreia Clientul are dreptul să returneze Produsele Vânzătorului. Procedura de returnare și modul în care aceasta este valabilă și se aplică este descrisă în prezentul document.

“Platforma” înseamnă aplicația și site-urile web deținute de Vânzător, inclusiv paginile și profilele de pe rețelele de social media, având domeniul www.marilenaoprisanu.ro și, dacă este cazul, subdomeniile acestuia și care utilizează logo-uri ale Vânzătorului, prin intermediul căreia Vânzătorul prezintă Produsele oferite spre vânzare, iar Clienții pot alege Produsele pe care doresc să le achiziționeze, respectiv să le plătească într-una dintre modalitățile de plată acceptate de Vânzător. De asemenea, Platforma este folosită pentru procesarea și administrarea Comenzilor în vederea livrării Produselor și înregistrarea plăților aferente vânzării acestora. În cazul în care există și o Aplicație, Platforma va include, acolo unde este aplicabil, și această componentă.

“Specificații” înseamnă orice detalii privind caracteristicile Produselor așa cum sunt precizate în descrierea disponibilă pe ambalajul acestora și pe Platformă.

“Tranzacție” înseamnă operaţiunea de plată efectuată de către Client, respectiv încasare de către Vânzător, a unei sume de bani ca urmare a vânzării de către Vânzător, respectiv achiziţionării de către Client, a unuia sau mai multor Produse.

(3) Prezentul document stabilește termenii şi condiţiile aplicabile raporturilor ce se nasc între Vânzător şi fiecare Client care utilizează Platforma în vederea, cu ocazia sau după efectuarea unei Comenzi.

(4) Titlurile sunt incluse în acest document pentru ușurința parcurgerii și a structurării documentului şi nu vor afecta interpretarea acestuia.

(5) Pentru evitarea oricărui dubiu, în acord cu politica de afaceri stabilită în mod independent și unilateral de către Vânzător, vânzarea în mediul online (i.e., prin intermediul Platformei) a Produselor comercializate în mod obișnuit de Vânzător se face către consumatori persoane fizice sau către persoane juridice. În cazul în care anumite Produse sunt limitate doar către o anumită categorie de Clienți, se va specifica acest lucru în cadrul Specificațiilor sau într-un alt loc vizibil lângă Produs.

(6) Aspectele privind confidențialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal legate de utilizarea, în orice formă, a Platformei sunt guvernate de politica de confidențialitate/nota de informare („Politica de Confidențialitate”), care completează aceşti Termeni și Condiții. Te rugăm să parcurgi în întregime Politica de Confidențialitate aici:https://www.marilenaoprisanu.ro/politica-de-confidentialitate/ .

(7) Utilizarea Platformei implică acceptarea expresă de către orice Client a acestor termeni şi condiţii şi a Politicii de Confidenţialitate, precum și a altor documente care au fost indicate pe parcursul acestor Termeni.

(8) Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând Termenii, iar forma actualizată a acestora va putea fi accesată de către Clienți pe Platformă în secțiunea ”Termeni și condiții”. Relația dintre Vânzător și Utilizator/Client va fi guvernată de forma la momentul accesării Site-ului, respectiv plasării Comenzii.

(9) Acești termeni şi condiții aplicabile vânzării online sunt disponibile Clientului pentru stocare şi reproducere.

2. Politica Platformei. Caracteristici principale ale vânzării online de către Vânzător


Pe scurt: trebuie să avem cu toții o atitudine corectă și să nu folosim Site-ul în modalități care contravin legii sau bunelor moravuri. Dacă suspectăm că intenția ta nu este aceea de a căuta informații despre Produse sau de a le achiziționa, ne rezervăm dreptul să nu îți permitem să plasezi o Comandă sau chiar să îți limităm accesul la Site. Comanda pe care o plasezi la noi pe Site se va considera acceptată doar în momentul în care îți vom confirma acest lucru.

(1) Accesul la Platformă în vederea efectuării unei Comenzi este permis oricărui potenţial Client care acţionează cu un scop legitim şi care are intenţia de a achiziţiona de la noi unul sau mai multe Produse, cu respectarea acestor termeni și condiţii.

(2) Prin Client înțelegem o persoană juridică sau fizică care are minim 18 ani. Dacă ai autorizat o persoană minoră să folosească Site-ul, ești răspunzător de întregul comportament al acestuia pe Site, inclusiv orice acțiune pe care minorul o poate întreprinde.

(3) Este strict interzisă utilizarea abuzivă a Platformei. Reprezintă utilizare abuzivă orice fel de utilizare a Platformei într-un mod care contravine practicilor comerciale corecte, a legislației în  vigoare sau în orice alt mod care ar fi de natură să ne prejudicieze în orice fel pe noi sau  Afiliații/Partenerii noștri (prin ”Afiliați” întelegem persoane din același grup din care facem și noi parte, iar prin ”Parteneri” persoanele cu care avem o relație de colaborare).

(4) Ne rezervăm dreptul de a-ți refuza accesul la o parte sau la toate funcțiile Platformei și de a restricționa procesarea și/sau livrarea unei Comenzi dacă, în opinia noastră rezonabilă, există suspiciuni de fraudă din partea ta, dacă acesta are un comportament care ne poate prejudicia interesele sau ale Afiliaților/Partenerilor noștri acestuia sau dacă utilizezi în mod abuziv Platforma.

(5) Prin utilizarea Platformei şi, după caz, înregistrarea unei Comenzi, accepți şi ești de acord cu forma de comunicare la distanţă (e.g., telefonic sau e-mail) prin care ne derulăm operațiunile.

(6) Toate informațiile folosite pentru descrierea Produselor (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări grafice ori video) nu impun nicio obligaţie din partea noastră, acestea având exclusiv rol de prezentare şi informare. Vom depune toate diligenţele rezonabile pentru a asigura corectitudinea informațiilor cu privire la prețuri, Produse și Specificațiile acestora prezentate pe Platformă.

(7) Dacă prețurile sau orice alte detalii în legătură cu Specificațiile Produselor au fost afișate eronat pe Platformă, din orice motiv, și ai plasat o Comandă, te vom informa prin e-mail sau printr-o altă modalitate de comunicare agreată, în cel mai scurt timp în legătură cu o astfel de eroare.

(8) Vom putea publica pe Platformă informații despre Produse și/sau promoții pe care le avem, fie ale noastre, fie ale Afiliaților/Partenerilor noștri, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Te rugăm să ai în vedere că vor putea exista situații în care nu vom putea afișa stocul sau să actualizăm datele în timp real, dar te vom informa până să confirmăm Comanda, iar tu vei putea decide dacă accepți sau nu noile condiții. Prin stoc de asemenea se înțelege numărul de locuri disponibile la un anumit curs.

(9) Produsele care fac obiectul vânzării în cadrul unei promoţii sau campanii de orice tip se vor supune şi termenilor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii, pe care ți le vom aduce la cunoștință.

(10) Orice promoții prezentate pe Platformă sunt valabile pe durata menționată. În cazul în care nu este indicată o durată pentru desfășurarea promoțiilor, acestea vor fi valabile în limitele stocurilor disponibile.

(11) Notificarea primită prin e-mail de tine după efectuarea Comenzii cu privire la preluarea respectivei Comenzi are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii de către noi. Comanda se consideră acceptată de către noi odată cu transmiterea confirmării de acceptare (via e-mail). În cazul în care ai făcut deja Plata pentru respectiva Comandă și nu o vom accepta, îți vom returna sumele transferate.

(12) Pentru motive justificate (inclusiv, dar fără a se limita la, lipsa din stoc a unor Produse), ne rezervăm dreptul de a modifica tipul ori cantitatea Produselor din Comandă. Într-o astfel de situaţie, te vom înştiinţa imediat cu privire la modificarea intervenită, iar tu vei putea să accepți sau să refuzi modificarea Comenzii. În cazul în care refuzi, Comanda se consideră anulată, iar părţile vor fi repuse în situaţia anterioară emiterii Comenzii (inclusiv prin rambursarea de către noi a oricăror sume încasate, ducă este cazul) și fără să avem vreo răspundere față de tine.

(13) Comanda este acceptată iar Contractul se consideră încheiat între noi și tine, în momentul în care primești o notificare de expediere (prin apel telefonic/SMS/e-mail/notificare push sau alt mod) a Produselor din Comandă (atunci când vorbim de bunuri fizice, corporale), când începem să prestăm Serviciile, când îți furnizăm un link pentru descărcarea Produsului sau conform indicațiilor din Specificații.

(14) Te rugăm să ai în vedere că din Contract face parte acest document (împreună cu toate celelalte documente la care facem referire, precum și orice alte înțelegeri ulterioare dintre noi și tine cu privire la Comandă, indiferent dacă acestea sunt făcute în scris, pe suport electronic sau pe suport fizic).

(15) Ne poți contacta în general la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Platformă pentru orice nelămurire sau probleme ai în legătură cu Comanda, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor. În funcție de dezvoltările tehnice ale Site-ului sau ale Aplicației, este posibil să ai la îndemână și alte metode de comunicare cu noi (precum chat online, comunicare din contul tău de Client, rețele de socializare etc.), pe care țio vom aduce la cunoștință. Cu toate acestea, în cazul în care nu ne spui despre aceste aspecte anterior emiterii notificării sau începerii prestării Serviciilor, aceste modificări nu se vor mai putea face decât în cazuri excepționale, care nu implică un efort disproporționat din partea noastră și care sunt valabile din punct de vedere legal.

3. Comenzile


Pe scurt: îți explicăm modalitatea în care poți plasa o comandă pentru un Produs, cum procesăm comenzile, care sunt drepturile și obligațiile noastre și ale tale, când considerăm o comandă finalizată și cum trebuie să procedezi pentru efectuarea Plății.

(1) Vei putea plasa o Comandă prin una din modalitățile indicate pe Site, precum: prin intermediul Platformei, online pe e-mail, prin telefon, prin căsuța de mesagerie online din Site, printr-un comentariu sau mesaj pe rețelele de socializare (cu titlu de exemplu, Instagram, Facebook, LinkedIn).

(2) Vei putea plasa o Comandă, prin intermediul Platformei, fără înregistrarea unui cont în prealabil, prin solicitarea participării la unul sau mai multe cursuri oferite de către noi.

(3) Solicitarea se face prin completarea unui formular din una din paginile de prezentare prezente pe Platformă.

(4) În momentul depunerii solicitării, vei fi nevoit să furnizezi informații exacte privind: numele tău, adresa ta de e-mail valabilă și un număr de telefon pe care vei fi contactat.

(5) Toate informațiile prezentate la punctul (3) vor fi tratate conform Notei de Informare privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal disponibilă https://www.marilenaoprisanu.ro/politica-de-confidentialitate.

(6) Prin furnizarea datelor pentru a fi contactat în vederea înscrierii la curs, îți dai în mod expresacordul asupra acestor Termeni și a Notei de Informare privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal.

(7) În momentul în care se ajunge la o înțelegere privind Produsul dorit de Client, Prestatorul va emite o factură acestuia, reprezentând contravaloarea serviciilor ce urmează a fi prestate. Factura va putea fi achitată prin una din mijloacele de plată agreate de către Prestator.

(8) Prin plata facturii primite, Clientul confirmă în mod expres că este de acord cu acești Termeni.

(9) După finalizarea Comenzii, Clientul va primi din partea Prestatorului un set de date de identificare (de logare) prin care acesta va putea accesa platforma Google Classroom, prin care Clientul va participa la sesiunile de învățare.

(10) Pentru a se putea înregistra în Google Classroom, Clientul trebuie să utilizeze un cont Google

personal. Clientul este pe deplin responsabil de caracterul datelor sale personale și de securitatea acestora în momentul în care accesează serviciile Prestatorului.

(11) Clientul va avea acces prin Google Classroom la înregistrările sesiunilor de învățare și va putea să le descarce pentru a le folosi în scopuri strict personale, non-comerciale.

(12) Durata accesului la curs și la înregistrările menționate la punctul (9) este de 1 an, Prestatorul rezervându-și dreptul de a putea modifica acest termen prin înștiințarea în prealabil a Clientului.

(13) Dacă funcționalitatea este disponibilă pe Platformă, vei putea să îți faci un Cont în secțiunea dedicată din Platformă, potrivit instrucțiunilor existente pe Platformă la momentul respectiv (cum ar fi cu o adresă de e-mail și o parolă, identificare cu un cont de rețea socială precum Facebook/Google sau altă metodă disponibilă). Dacă Clientul creează un cont, va putea gestiona mai eficient Comenzile plasate pe Platformă, având posibilitatea de a vizualiza în Cont informații despre Comenzi anterioare, facturi fiscale, garanții etc.

(14) Cererile de înregistrare la curs pot fi plasate oricând, dar ca regulă vor fi procesate doar în zilele lucrătoare, între orele 10-18. Orice Comandă plasată într-o zi de sâmbătă, duminică sau în orice zi declarată prin lege sărbătoare legală va fi procesată în ziua lucrătoare imediat următoare. În cazul Produselor livrate electronic, este posibil ca procesarea să intervină în mod automat și Produsul să fie livrat imediat după efectuarea Tranzacției.

(15) Ne rezervăm dreptul să validăm Comenzile înainte de onorarea lor și te vom contacta prin telefon, e-mail sau altă metodă disponibilă, iar tu declari în mod expres că accepți acest drept al nostru.

(16) Comanda va fi considerată finalizată prin plata integrală de către tine a prețului Produselor din Comandă, prin una dintre modalitățile de plată acceptate de noi astfel cum sunt indicate expres pe Platformă și pe care le poți consulta cel mai târziu la începutul procesului de formulare a Comenzii. În cazul în care este disponibilă și alegi plata prin transfer bancar/ordin de plată/internet banking, plata se va considera a fi primită de către noi la momentul debitării efective a contului nostru indicat pe factura proformă/fiscală. Te rugăm să ai în vedere că de la momentul efectuării plății de către tine pot trece chiar și 7 zile până ce plata va putea fi identificată efectiv în contul nostru, situație în care Plata nu se consideră finalizată.

(17) Prin finalizarea Comenzii, ne confirmi că toate datele pe care le-ai furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin plasarea unei Comenzi, recunoști în mod explicit că respectiva Comandă implică obligaţia ta fermă de a achita ”suma totală de plată” indicată.

(18) Prin crearea unui Cont sau prin depunerea unei solicitări de înregistrare pe Platformă sau, după caz, finalizarea Comenzii, ești de acord că putem să te contactăm, prin orice mijloc disponibil, respectiv sistem automatizat de apel fără intervenție umană, fax, e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea ta pentru finalizarea și procesarea Comenzii. Lipsa unui răspuns din partea ta, prin una din modalitățile de comunicare puse la dispoziție prin Platformă la solicitările noastre, poate duce la invalidarea Comenzii.

(19) Produsele cumpărate prin intermediul Platformei nu pot fi revândute sau distribuite în scopuri comerciale, fiind destinate uzului personal, cu excepția cazului în care se prevede altfel în Specificații. Ne rezervăm dreptul de a limita achiziționarea Produselor la un număr maxim de Produse pentru fiecare Client, numărul fiind determinat în mod independent de către Vânzător și comunicat Clientului anterior plasării comenzii, fie la Specificații, fie în politica generală privind gestionarea Produselor.

(20) Participarea la cursurile oferite de către Prestator se va face exclusiv online.

(21) Înregistrările cursurilor nu pot fi revândute sau distribuite în niciun scop altul decât pentru uzul personal al Clientului.

(22) Vom putea anula o Comandă plasată de tine, cu o notificare concomitentă sau ulterioară, și fără ca o astfel de anulare să atragă vreo răspundere a noastră față de tine, în următoarele cazuri:

(a) banca care ți-a emis cardul nu acceptă Tranzacția, în cazul plății online;

(b) procesatorul nostru de carduri cu care colaborăm nu validează sau invalidează Tranzacția (de exemplu, fie pentru că nu sunt fonduri suficiente, fie din alte motive, conform politicii procesatorului), în cazul plății online;

(c) finalizarea Plății nu se realizează în termenul indicat prin factura proformă, în cazul plății prin transfer bancar/internet banking;

(d) datele pe care ni le furnizezi cu ocazia accesării Platformei sunt incomplete sau incorecte;

(e) nu ne confirmi Comanda atunci când te contactăm în acest scop;

(f) considerăm în mod rezonabil că prin accesarea Platformei și plasarea Comenzii urmărești un scop ilicit sau care poate cauza orice fel de prejudicii nouă, Afiliaților sau Partenerilor noștri, acesta incluzând, dar nelimitându-se la: practici neconcurențiale, injurii, manifestări umilitoare și mesaje text obscene adresate Vânzătorului, mentorilor sau colegilor de curs, transmiterea de amenințări;

(g) oricare dintre termenii și condițiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai.

4. Prețuri. Facturare. Plată


Pe scurt: pentru a beneficia de Produsele noastre, trebuie să plătești suma indicată pentru ele, așa cum este afișată la momentul finalizării Comenzii, prin una din modalitățile disponibile (plată cu cardul/transfer bancar).

(1) Prețurile Produselor vor fi comunicate Clientului după depunerea solicitării de participare la curs și sunt exprimate în RON și pot include sau nu T.V.A. conform legislației în vigoare.

(2) Prețurile vor fi comunicate personal către tine de către unul din reprezentanții Prestatorului, via e-mail sau telefon.

(3) Vom putea actualiza în orice moment prețurile Produselor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri comunicate anterior pentru respectivele Produse.

(4) Îți vom emite o factură pentru Produsele achiziționate/livrate, obligația ta fiind să ne furnizezi toate informațiile necesare conform legislației în vigoare pentru emiterea facturii de către noi – te rugăm să acorzi o atenție sporită atunci când introduci datele, pentru că nu vom putea modifica datele din facturile proforme/fiscale emise. În cazul Plății prin transfer bancar, vom emite inițial o factură proformă, urmând ca după ce contul nostru este debitat cu suma aferentă înscrisă pe această factură să procedăm la emiterea facturii fiscale.

(5) Ca regulă generală, îți vom transmite factura aferentă Comenzii pentru Produsele vândute/livrate în format electronic, pe e-mail și/sau în contul tău de Client, pe care te încurajăm să-l verifici constant (de asemenea, este posibil ca mesajele noastre să ajungă în folderul SPAM, așadar te rugăm să verifici și acolo).

(6) Conform legislației în vigoare din România, atunci când vom accepta plata cu cardul bancar, nu vom solicita plăți suplimentare.

(7) În cazul plăților online, nu suntem și nu putem fi ținuți responsabili pentru niciun alt cost suportat de tine în plus față de prețul Produsului achiziționat, incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer bancar ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează vânzarea.

(8) Prin Comanda plasată, Clientul își dă acordul ca Prestatorul să debiteze cardul bancar al Clientului până la contravaloarea cursurilor contractate.

(9) Plata reprezentând contravaloarea Comenzii contractate trebuie efectuată cel târziu cu o zi înaintea începerii cursului pentru care clientul a plasat Comanda.

(10) In cazuri excepționale, la discreția Prestatorului, un Client va putea plăti contravaloarea Comenzii după începerea cursului pentru care clientul a plasat Comanda, in termen de 24 de ore de la emiterea facturii proforme.

5. Livrarea Produselor


Pe scurt: vom livra Produsele doar după ce le plătești integral prin una din modalitățile afișate pe site.

(1) În cazul Serviciilor și Produselor oferite de Compania, Livrarea acestora se va face în format electronic, prin furnizarea unui cod, link de descărcare sau altă metodă pe care o punem la dispoziție și pe care ți-o vom comunica pe e-mail/în Contul tău de Client. Livrarea se va face după efectuarea plății integrale a Produselor.

(2) Dacă Clientul nu efectuează plata în modalitatea stabilită prin acești Termeni, Prestatorul nu are nicio obligație față de Client.

(3) Vânzătorul își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze orice livrare a Produselor comandate dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de voința Vânzătorului, care includ dar nu sunt limitate la: evenimente de forța majoră, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile, incendii, explozii, inundații, epidemii, greve etc.

Transferul proprietății asupra Produselor


Pe scurt: după ce cumperi un Produs sau Serviciu de la noi primești o licență limitată în timp, neexclusivă pentru a putea accesa materialele puse la dispoziție de către Compania.

(1) În cazul produselor digitale, vei primi o licență de acces neexclusivă, netransferabilă, limitată la 1 (un) an de la data începerii cursului, dreptul de proprietate rămânând al nostru sau al persoanei indicate în mod expres în Specificații/alt loc de identificare.

(2) Clientul nu are dreptul de a copia, distribui, modifica, împrumuta, face disponibil sau publica materialele pe care le primește cu ocazia participării la cursurile organizate de Prestator.

Aceste materiale includ, dar nu sunt limitate la: prezentări, fișe de exercițiu, înregistrări ale cursurilor, imagini, materiale auxiliare care pot servi în atingerea scopului educațional, ș.a.m.d

(3) Compania deține toate drepturile asupra materialelor prezentate și pe care le pune la dispoziția Clientului.

7. Dreptul de retragere al Clientului


Pe scurt: în anumite cazuri, atunci când cumperi un Produs online de la noi, ai dreptul să îl dai înapoi în 14 zile, fără să ne zici de ce vrei să faci asta.

(1) Ai dreptul de a denunța unilateral Contractul, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice (”perioada de retragere”), fără a fi nevoit să justifici decizia de retragere și fără a suporta alte costuri în afara celor stabilite de lege.

(2) Perioada de retragere expiră în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data încheierii Contractului, în cazul Contractelor ce au ca obiect prestări de servicii. După această perioadă, suma totală de plată aferentă Comenzii nu se restituie.

(3) Pentru exercitarea dreptului de retragere, trebuie să ne informezi cu privire la decizia ta de retragere din Contract. În acest scop, trebuie să transmiți, la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Platformă sau prin altă metodă pusă la dispoziție Clientului, o declarație neechivocă în care îți exprimi decizia de a te retrage din Contract;

(4) Exercitarea de către Client a dreptului de retragere pune capăt obligațiilor Clientului și Vânzătorului, după caz:

(a) de a executa Contractul;

(b) de a încheia un Contract, în cazul în care Clientul a efectuat o Comandă.

(5) Vânzătorul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care este informat în legătura cu decizia Clientului de a se retrage din Contract.

(6) Rambursarea sumelor se efectuează folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de Client pentru Tranzacția inițială, Clientul neputând opta pentru o altă modalitate de rambursare, cu excepția cazului în care Vânzătorul îi pune la dispoziție în mod expres această posibilitate.

(7) Conform legislației în vigoare aplicabile contractelor încheiate la distanță, nu se asigură dreptul de retragere în cazul:

(a) contractelor de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;

(b) furnizării de Produse confecționate după specificațiile prezentate de Client sau personalizate în mod clar;

(c) furnizării de Produse care sunt susceptibile de a se deteriora sau expira rapid;

(d) furnizării de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de Client;

(e) furnizării de Produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

(f) contractelor în legătură cu care Clientul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Client sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;

(g) Produselor/Serviciilor pentru care nu este posibilă returnarea produselor conform legislației în vigoare (ie. bilete la evenimente, produse alimentare, produse cosmetice etc.).

(h) Livrării și achiziționării Produselor de către persoane juridice, cu excepția cazului în care Vânzătorul decide să acorde dreptul de retur.

8. Proprietate Intelectuală


Pe scurt: tot ceea ce vezi pe Platformă ne aparține din punct de vedere al proprietății intelectuale sau avem drept de folosire asupra lor, iar tu te obligi să nu ne încalci aceste drepturi și să nu folosești nimic de pe Platformă fără acordul nostru.

(1) Denumirile comerciale, mărcile, drepturile de autor și orice alte drepturi de proprietate intelectuală înregistrate sau în curs de înregistrare referitoare la Produse, deținute sau utilizate de Vânzător, sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a Vânzătorului sau, după caz, a licențiatorilor Vânzătorului. Clientul nu va avea niciun drept și nicio pretenție cu privire la acestea.

(2) Clientul nu va acționa în niciun fel care ar putea aduce atingere drepturilor prevăzute în art. 8(1) de mai sus. Clientul se obligă să nu folosească în activitatea sa niciun semn sau denumire similară sau identică cu mărcile, denumirile comerciale ale Produselor etc., fie ca parte dintr-o denumire, fie în orice alt mod.

(3) Toate informațiile disponibile pe Platformă (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice sau dinamice, text, logo-uri, simboluri, reprezentări comerciale, video-uri etc.) care pot fi vizualizate sau accesate în orice mod prin utilizarea unui echipament electronic, conținutul e-mailurilor trimise Clientului de către Vânzător, orice informație comunicată Clientului (inclusiv, dar fără a se limita la, date referitoare la Vânzător, activitatea acestuia etc.) prin orice mijloc de către un reprezentant al Vânzătorului sunt și rămân proprietatea exclusivă a Vânzătorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obține în acest sens în mod direct sau indirect (cum ar fi prin licențe de utilizare și/sau publicare, exclusive/neexclusive, limitate/nelimitate în timp etc.). Clientul poate copia, transfera și/sau utiliza astfel de date numai în scopuri personale sau în afara unei activități desfășurate cu titlu profesional și numai în cazul în care nu intră în conflict cu acești termeni și condiții.

(4) Este interzis în mod expres orice alt mod de a utiliza conținutul disponibil pe Site/Aplicație în alte scopuri decât cele permise prin prezentul Contract sau în condițiile de utilizare care îl însoțește, dacă acestea există.

(5) Este interzisă în mod expres orice înregistrare, tentativă de copiere, replicare și distribuire prin orice metodă tehnologică (înregistrare ecran, screenshot, înregistrare audio-video, etc.) a cursurilor de către Client.

(6) Prin participarea la Workshop-uri, sesiuni de lucru, evenimente, cursuri live, etc. ale Prestatorului, ești de acord să fii înregistrat audio-video și ești de acord să ne cedezi în mod exclusiv, nelimitat, pe întreg teritoriul României și a Uniunii Europene, drepturile de autor și orice alte drepturi de proprietate intelectuală, fără a avea pretenția unei compensări materiale.

(7) Prin cedarea acestor drepturi de autor și drepturilor de prop rietate intelectuală asociate, eștide acord cu faptul că vom putea utiliza înregistrările în care apare imaginea și vocea ta, împreună cu orice material rezultat sau creat în timpul participării la curs, în orice mod care se aliniază cu viziunea noastră de afacere și cu modurile în care ne dorim să o creștem, fără a se limita la: postări pe social media, prezentări de business & comerciale, marketing, creare de noi Produse și Servicii, pachete de Cursuri, etc.

(8) Pentru conținutul generat de către Client sau Utilizator, cum ar fi, dar fără a se limita la: interacțiunile pe care le are cu Organizația pe platformă, mesajele transmise Organizației, materialele transmise Organizației, înregistrări audio-video ale Clientului, comentarii lăsate pe Platforma Organizației, inclusiv review-uri, păreri, indiferent dacă acestea au fost făcute pe un canal public sau privat, Clientul acordă Prestatorului o licență exclusivă, nelimitată în timp și pe întreg teritoriul României și a Uniunii Europene de a folosi acest conținut în orice mod consideră ca va contribui la dezvoltarea afacerii sale, inclusiv, dar fără a se limita la marketing, promovare, scopuri comerciale, etc.

9. Publicitate & comunicări commerciale


Pe scurt: atunci când facem activități de marketing direct, îți solicităm în prealabil consimțământul. Însă vor fi situații în care îți vom trimite comunicări comerciale pe baza interesului nostru legitim, așa cum ți l-am explicat în Nota de informare.

(1) Clientul își poate exprima consimțământul pentru a primi comunicări comerciale prin poștă electronică/SMS/apeluri telefonice, permițând Vânzătorului și colaboratorilor săi să efectueze astfel de comunicări, prin bifarea opțiunii specifice la finalul acestor termeni și condiții.

(2) Clientul poate oricând să revoce consimțământul privind astfel de comunicări comerciale prin:

  • transmiterea unei solicitări în scris Vânzătorului la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Platformă sau prin altă metodă pusă la dispoziție Clientului în acest caz, revocarea va produce efecte în cel mult 48 (patruzeci și opt) de ore de la inițierea procedurii;
  • renunțarea la primirea Newsletterelor sau a comunicărilor comerciale, în orice moment, prin accesarea link-ului dedicat care se regăsește în cuprinsul oricărui Newsletter;

(3) Prezenta procedură va fi menționată în toate comunicările cu caracter comercial transmise de Vânzător Clienților.

(4) Newsletterele și comunicările comerciale ale Vânzătorului sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de Vânzător.

(5) Renunțarea Clientului la primirea Newsletterelor sau ale altor comunicări comerciale nu implică renunțarea la acceptul dat pentru restul termenilor și condițiilor privind vânzările online efectuate de Vânzător și va produce efecte doar pentru viitor.

(6) Vânzătorul își rezervă dreptul de a selecta persoanele cărora le va trimite Newslettere și alte comunicări comerciale, precum și de a elimina din baza de date orice Utilizator sau Client care și-a exprimat anterior consimțământul pentru primirea de Newslettere și alte comunicări comerciale, fără niciun angajament ulterior din partea Vânzătorului sau a vreunei notificări din partea noastră, neputând fi trași la răspundere pentru aceste acțiuni.

10. Răspundere


Pe scurt: ești răspunzător pentru Comenzile plasate, datele furnizate și modul în care utilizezi Platforma noastra.

(1) Vânzătorul nu răspunde pentru niciun fel de prejudicii cauzate Clientului sau oricărui terț ca urmare a îndeplinirii de către Vânzător a oricăreia din obligațiile sale conform Comenzii și nici pentru daune care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a Produselor livrate. În măsura în care limitarea răspunderii conform celor de mai sus nu este posibilă conform legilor aplicabile, Vânzătorul va răspunde în limita contravalorii Produselor care au format obiectul Comenzii.

(2) Vânzătorul oferă un certificat de participare fiecărui Client care accesează un curs, in condițiile in care clientul a fost prezent la mai mult de 60% din sesiunile live online din cadrul cursului respectiv. Certificatul de participare nu reprezintă o certificare a competentei Clientului. Niciun prejudiciu rezultat Clientului in urma nerecunoașterii acestui certificat de către terți nu este responsabilitatea Vânzătorului.

(3) Răspunderea maximă a Vânzătorului fata de Client este limitata la suma plătita de către Client Vânzătorului la contractarea Serviciilor sau Produselor.

(4) Platforma, produsele si serviciile sunt furnizate de către Vânzător Clientului „ca atare”, fără vreo garanție, inclusiv garanție implicita.

(5) Clientul va păstra în condiții de siguranță username-urile și parolele aferente Conturilor asociate Platformei, fiind singurul responsabil în cazul utilizării frauduloase a acestora de către un terț.

(6) Vânzătorul nu va răspunde pentru niciun prejudiciu cauzat de orice disfuncționalități tehnice ale Platformei (e.g., imposibilitatea accesării oricărui link de pe Platformă).

(7) Vânzătorul nu este responsabil pentru accesarea de către Client a link-urilor din Platformă.

(8) Clientul este răspunzător pentru securitatea propriilor dispozitive, precum si pentru implementarea masurilor de siguranță necesare, in procesul de utilizare a Produselor, Serviciilor sau Platformei Vânzătorului. Vânzătorul nu este responsabil pentru niciun fel de prejudiciu survenit in urma utilizării Platformei de către Client.

11. Sesizări și reclamații


(1) Pentru sesizări sau reclamații legate de Produsul achiziționat, Clientul are la dispoziție formularul de sesizări disponibil pe Platformă. În cazul în care nu există o secțiune dedicate sesizărilor, Clientul poate urma procedura descrisă mai jos.

(2) Clientul poate formula reclamații cu privire la Comenzi, care vor fi trimise pe adresa de e-mail menționată în secțiunea „Contact” de pe Platformă sau prin altă metodă pusă la dispoziție Clientului. Sesizările astfel recepționate vor fi soluționate de Vânzător în 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.

12. Utilizarea și prelucrarea datelor cu caracter personal ale persoanelor fizice


Prin utilizarea Platformei, Clientul înțelege și acceptă să transmită Vânzătorului date cu caracter personal, aceste date urmând să facă obiectul prelucrării în conformitate cu şi pentru scopurile prevăzute în Nota de informare/Politica de Confidențialitate, care completează aceşti Termeni și Condiții.

13. Forța majoră


(1) Nici Vânzătorul și nici Clientul nu va fi răspunzător pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, totală sau parțială, este datorată unui eveniment de forță majoră astfel cum este definit de codul civil român.

(2) Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii evenimentului de forță majoră,  respectivul eveniment nu încetează, oricare dintre Vânzător sau Client va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune-interese.

14. Legea aplicabilă & soluționarea disputelor


(1) Prezentul Contract este supus legii române si reprezintă un contract legal încheiat la distanță, in lipsa încheierii unui contract adițional pentru furnizarea produselor sau serviciilor de către Vânzător.

(2) Vânzătorul și Clientul vor încerca să rezolve pe cale amiabilă orice dispute sau neînțelegeri ar putea să apară. În măsura în care soluționarea amiabilă nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente conform legii.

(3) Detalii privind metodele alternative de soluționare a disputelor sunt disponibile aici: